1 marca 2010

konie na sprzedaż



Witamy wszystkich miłośników koni!


Pierwsze, prawie wiosenne wyjazdy w teren; można poczuć zapach łąk, drzew i wody, której u nas pod dostatkiem. Miło by było pogalopować na swoim własnym koniu. Tylko ja i mój koń- przyjaciel. Wiele osób tak marzy, a ja mogę pomóc w zrealizowaniu takich marzeń.


Zajmujemy się naturalnymi metodami i nasze konie są wspaniałymi nauczycielami swojego języka, są dla nas bardzo wyrozumiłe i wybaczaja nam błędy, które niestety czasami popełniamy. Nie chciałabym sprzedawać żadnego z naszych koni, bo wszystkie traktuję jak przyjaciół i członków naszej rodziny, ale niestety sytuacja ekonomiczna jaka panuje obecnie w kraju, zmusza mnie do takiej decyzji. Dlatego też chciałabym, znaleźć naszym koniom dobrych właścicieli, którym zależy na więzi partnerskiej z koniem i kochają te piękne, mądre zwierzęta.

Mamy do sprzedania klacze Wlkp.:

1. Hawana ur.2003 r. gn. ( Metys Wlkp - Husaria Wlkp. po Hattrick xxoo)
2. Czarodziejka ur. 1999 r. gn. ( Nadruk Sp. - Czeczma po Herbatnik Wlkp.)

3. Rapsodia ur. 1995 r. kaszt. ( Rankor Wlkp. - Adria Wlkp.),

ogierka Wlkp Admirał ur. 2008 r. ( Metys Wlkp. - Adria Wlkp. )

Wszystkich prawdziwych miłośników koni serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej stadniny.

Prosimy o kontakt telefoniczny przed planowanym przyjazdem pod nr tel. 0602 304 861.


Anna Gnass

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

fajnie - tylko dlaczego na bloguu???? Wpadnie ktoś do mnie? http://wsiodle.blogspot.com